ЗВІТ
про проведення І та II етапів Всеукраїнської
учнівської олімпіади
Відомості про
учасників олімпіад:
Кількість навчальних
закладів, учні яких брали
участь у ІI етапі олімпіади
|
Класи
|
Кількість учасників олімпіад за етапами
|
Кількість переможців
II етапу за ступенями дипломів
|
|||||||||
I
|
II
|
|||||||||||
місь-ких
|
сіль-
ських (селищ-них)
|
спеціалізованих*
|
міських
|
сільських
(селищних)
|
спеціалі-зованих*
|
місь
ких
|
сільсь
ких (селищних)
|
спеціалізованих*
|
I
|
II
|
III
|
|
1
|
9
|
-
|
7
|
6
|
30
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
8
|
2
|
23
|
1
|
|||||||||
9
|
2
|
22
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
1
|
|||
10
|
3
|
12
|
-
|
-
|
3
|
-
|
-
|
1
|
1
|
|||
11
|
3
|
10
|
-
|
1
|
2
|
-
|
-
|
-
|
1
|
|||
1
|
9
|
-
|
Разом
|
16
|
97
|
-
|
1
|
5
|
-
|
1
|
2
|
5
|
В
олімпіаді з фізики взяли участь 27 учнів із 10 шкіл району (Балахівська,
Ганнівська, Іскрівська, Зеленська, Луганська, Петрівська, Новостародубська,
Чечеліївська, Червонокостянтинівська ЗШ І – ІІІ ступенів та Петрівський НВК). Не
брали участь в олімпіаді учні Володимирівської ЗШ І – ІІІ ступенів та
Богданівської ЗШ І – ІІ ступенів .
Задання
ІІ етапу олімпіади з фізики містили 5 задач (загальна кількість балів 25).
Зміст завдань були творчого характеру, вимагали не тільки фізичних, а і
математичних знань.
Аналіз
результатів районної олімпіади з фізики показав, що частина
школярів на достатньому рівні продемонстрували знання та уміння розв’язування
задач підвищеного рівня складності шкільного курсу фізики. Більшість учнів добре володіє
базовими знаннями та вміннями. Вони, як правило, знають формули і закони курсу
фізики, але не вміють застосовувати ці знання в нестандартній ситуації.
Серед учнів 7-х класів у олімпіаді взяли
участь 7 учнів. Учасники добре справилися із завданнями на знаходження об’єму
рідини. Уміють користуватися графіком, записувати вірно умову та формули, але
допускали помилки у обчисленнях. Допускали помилки при знаходженні об’єму тіла
та площі основи, переведенні одиниць вимірювання фізичних величин.
У 8 класі роботу виконували
7 учнів. Найкраще роботу виконала учениця Балахівської ЗШ І – ІІІ ступенів
Жуган Вікторія. Учні виконували майже всі завдання, але правильних відповідей
було дуже мало. Учні розуміють основні закони і поняття в механіці, знають
формули, вміють записати короткий запис умови задачі, виконують малюнки та
певні обчислення. Але розв’язання олімпіадних задач вимагають від учнів
нестандартного логічного мислення, творчого застосування формул і законів, чого
не спостерігалось у роботах учнів. Відсутні виведення остаточних формул,
допущені помилки в обчисленнях. Найбільші труднощі для учнів виникли під час
розв’язування задачі з оптики. Лише 2 учасника олімпіади накреслили малюнок.
У 9 класі виконували
роботу 6 учнів. Найкраще роботу виконав учень Новостародубської ЗШ І – ІІІ
ступенів – Бурлак Артем. Учні добре справилися із задачею на визначення густини
сплаву, але виникли певні труднощі під час розв’язання задачі на рівномірний
рух (визначення швидкості течії). Зовсім не приступали до виконання задачі на
застосування закону Кулона (сили взаємодії) та на застосування умов рівноваги в
сполучених посудинах. .
У 10 класі олімпіадну
роботу виконували 4 учні. Найкраще учасники справились із задачею на механічну
роботу та на визначення ККД теплової електричної установки Найбільші труднощі
для учнів виникли під час розв’язування задач на криволінійний рух, рух тіла в
різних середовищах, мішане електричне з’єднання провідників.
В 11
класі роботу виконували 3 учні. Учасники змогли використати у розв’язуванні
складних задач певні формули, але не вірно їх застосували. Задачі на
електростатистичну взаємодію та рух по колу були складними для учасників за
формульним виводом кінцевої формули. Викликали труднощі у розв’язанні задач на
термодинаміку та вагу рухомого тіла(не були записані правильно навіть основні
формули)
Низький
рівень знань з фізики показали учні 7,11 класів. Найбільша кількість балів, яку
набрав учень - переможець 7 та 11 класу - 6 балів.
Учні
робили спробу розв’язати задачі, більша частина частково виконали всі
запропоновані завдання, незначна частина учасників записали лише умову. Тому
під час підготовки до олімпіади потрібно більше уваги приділяти системному розв’язуванню
задач, запису і обґрунтуванню відповіді, систематичному повторенню раніше
вивченого матеріалу, систематичній роботі з обдарованими учнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар