ЗВІТ
про проведення І та II етапів Всеукраїнської
учнівської олімпіади
з астрономії
у 2015/1016_навчальному році у Петрівському
районі
Відомості про
учасників олімпіад:
Кількість навчальних
закладів, учні яких брали
участь у ІI етапі олімпіади
|
Класи
|
Кількість учасників олімпіад за етапами
|
Кількість переможців
II етапу за ступенями дипломів
|
|||||||||
I
|
II
|
|||||||||||
місь-ких
|
сіль-
ських (селищ-них)
|
спеціалізованих*
|
міських
|
сільських
(селищних)
|
спеціалі-зованих*
|
місь
ких
|
сільсь
ких (селищних)
|
спеціалізованих*
|
I
|
II
|
III
|
|
1
|
-
|
10
|
2
|
3
|
-
|
3
|
-
|
-
|
1
|
1
|
1
|
|
11
|
2
|
11
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|||||
1
|
-
|
-
|
Разом
|
4
|
14
|
-
|
3
|
-
|
-
|
1
|
1
|
1
|
Районна олімпіада з астрономії проводилася 8 листопада
2015 року, в якій взяли участь лише 3 учні 10 класу Петрівського НВК. Інші
навчальні заклади в олімпіаді участі не брали.
Завдання
для проведення районної олімпіади з
астрономії для 10-11 класів складалися із двох частин: тестової та
практичної.
Тести
передбачали загальні знання з історії астрономії, будови сонячної системи,
розташування полярних зірок.
Практична
частина олімпіади складалася із 5 задач, що передбачали знання першої космічної
швидкості, як швидкості штучного супутника та її співвідношення з параметрами
планети, кола та дотичної до нього, центрального кута кола та дуги кола, теорії
ймовірності; конфігурації планет. Кожне із завдань оцінювалося 5 балами.
Аналіз
робіт учасників олімпіади показав, що учні 10 класу добре справилися із тестами
та задачами на знаходження радіусу Планети, відстані від Землі до Юпітера,
визначення періоду повного сонячного затемнення у одному і тому ж місці.
Однак в учнів виникли і певні труднощі, хоча
завдання відповідали рівню районних олімпіад. Через недостатні знання з фізики
учасники не змогли застосувати ІІ Закон Ньютона та визначити найменшу швидкість
космічного апарату, хоча і записали формулу гравітаційної сили, жоден з
учасників не зміг обрахувати та визначити час покриття Місяцем зорі через
малюнок.
Немає коментарів:
Дописати коментар